יום שלישי, 7 באפריל 2015

הובלת דירה – עוברים את זה בשלום


קרדיט תמונה: הובלות הסטודנטים

הובלות דירה מוצלחת מתחילה עם תכנון. המשפט הזה לבדו גורם לישראלי רבים ואני חייב להודות אני ביניהם להתייאש מכל הרעיון ולהגיד יהיה בסדר בתקווה שבשוע האחרון באורח פלא הכל יסתדר.

אם אתם עם ילדים אין לך ממש את הלוקזורי הזה של לסנן את הארגון לרגע האחרון ואתם צריכים לקחת רגע ולעשות סדר בבאלאגן. במאמר זה אני רוצה לשתף אתכם כמה עצות טובות שכדאי לכם להכיר לםני הובלת דירה אז אל תרוצו למאמר הבא, הגעתם למקום הנכון.

אני צריך חברת הובלות טובה!!!

נכון, זה סיפור מהתחת אבל אל תתבאסו, זה דווקא החלק הקצר של תהליך ההובלה ויקח לכם שעה שעתיים במקסימום. הרימו
טלפון לכמה חברות הובלות – יש את גוגל, קל למצוא. פשוט כתבו חברת הובלות או אפילו חברת הובלות מומלצת ותמצאו מאות חברות הובלות מסודרות לפי התקציב שהם שמות על קידום אתרים.

מקבלים הצעת מחיר מעולה

על האומנות של התמקחות עם חיוך אוכל לכתוב מאמר שלם ועדיין אני לא מחשיב את עצמי אומן אלא נול בושה ואולי זה מה שצריך כאשר מתמקחים על מחיר ומצד שני אני ממליץ לחשוב רק על מחיר. ההבדל בין חברת הובלות גרועה או טובה יכול להסתכם במאה שקל אבל לעלות לכם בשולחן סלון שרוט, כלי מטבח סדוקים. בואו נודה בזה, אף אחד לא יתבע את הביטוח הובלות אם לא יקרה נזק אמיתי ממשי ויקר לכיס.

אורזים עם שכל

אל תזרקו הכל לקרטון ותקוו לטוב. דווקא כשמחפפים משלמים על זה ביוקר וכנזהרים כלום לא קורה. הננה כמה עצות מעולות לאריזה חכמה.
  • רפדו את הקרטונים עם ספרים אשר יקשיחו את הקרטון ויהוו שלד חיצוני
  • נגמר הספרים? רפדו את הקרטונים עם מגבות, סדינים ובדים שונים
  • השתמשו בבדים וחולצות כדי לארוז כוסות בצורה צפופה כדי למנוע סדקים
  • סמנו קרטונים שם החדר לו הם שייכים וכך תחסכו זמן בפריקת המוצרים 
  • השתמשו במסקנטייפ כדי לסגור את הראשים של כל התבלינים
  • -חדו את כל הסבונים אל אותה שקית ועטפו אותה עם שקית נוספת

זהו, נגענו בכל נדברים החשובים לפני הובלה. רק אל תשכחו להודיע לכל מי שצריך להודיע כמו לעירייה, חברת החשמל וכל שאר הספקים שמספקים לכם שירותים שונים.

שיהיה המון בצלחה בדירה החדשה שלכם.
מומחה הובלות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה