יום שני, 12 בינואר 2015

מוצאים עבודה לאחר השחרור


השירות הצבאי הוא אירוע מיוחד בישראל! למרות שישנן עוד מדינות בהן השירות הצבאי הוא שירות חובה אין אך מדינה דומה לישראל בה השירות הצבאי הוא כה הכרחי ומוביל להתבגרות של צעירים רבים טרם עת וממקם אותנו בתפקידים שונים שאנו בוודאי לא מוכנים להם בגיל כל כך צעיר ובכל זאת...

לאחר הצבא רוצים רבים לטייל בעולם, למתוח רגליים ולהשתחרר מכל הרצינות שקיימת בצבא עמוס התפקידים, הצבא נטול החופש והזמן לעצמכם. ולכן ישנה תופעה של צעירים רבים אשר יוצאים להודו, תאילנד, לכבוש שווקים ברחבי ארצות הברית והעולם כולו.

אבל... כל טיול עולה המון כסף ובמיוחד הטיולים השווים! גם אם אתם מתכננים לעבוד בחו"ל ואולי אפילו מצאתם עבודה אתם עדיין צריכים סכום כסף ראשוני לא מבוטל כדי להניע את המטוס.

אז איך מוצאים עבודה לאחר השחרור מצה"ל

למרות שהמדינה לא עושה מספיק כי יש לנו פוליטיקאים שעסוקים בשמירה על הכסא שלהם יותר מדאגה לציבור עצמו קיימים עדיין חוקים (תודה לאל) וותיקים אשר מעודדים חיילים למצוא עבודה מועדפת ועוזרים למשוחררים טריים למצוא עובדה בקלות ברחבי ישראל ואפילו בעיר המגורים שלכם.

קיימים המון תפקידים שונים ומגוונים שנחשבים לעבודה מועדפת ולמרות שלא מדובר במרבית המקרים לעבודה "מועדפת" על מרביתנו עדיין מדובר לרוב על עבודה בסביבה צעירה עם המון חברה שדומים לכם (בחורות ובחורים) וזה הזמן ליצור קשרים חדשים שאולי ילוו אתכם בחודשים ובשנים הקרובות.

עבודה מועדפת - לא רק באילת...

זה נכון, אילת היא בהחלט יעד מועדף על חיילים משוחררים רבים. הסיבה? המון המון בתי מלון מרוכזים במקום אחד, שקרוב מאוד לים, בעיר שעשירה בשמש ועם חיי לילה צעירים. מצד אחד כל הסיבות הנכונות! ואם יש לכם את זה ואתם יכולים לעזוב לאילת אז אני יותר ממעודד אתכם לעשות את זה.

עבודה מועדפת באילת כוללת לרוב מגורים ולמרות שלא מדובר על שכר גבוה, מדובר על חוויה של ממש ויכולת לחסוך כסף מכיוון שאתם לרוב אוכלים בבית המלון וישנים במגורים של המלון. לאחר הצבא זה לא ביג דיל כיוון שרבים מאיתנו רגילים לגור עם עוד כמה אנשים בחדר אז אדם אחד זה בקטנה.

מצד שני, אם אתם לא רוצים להתרחק מהמשפחה שלכם תמיד (כמעט) תוכלו למצוא עבודה מועדפת בעיר המגורים שלכם. ישנם המון אתרים אשר מרכזים המון עבודות מועדפות במקום אחד ומוצאים בעבורכם את את המשרה הבאה שלכם. 

אז... עשו שימוש מושכל באינטרנט ושחרור שמח לכם.
בברכה, משוחרר טרי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה